Strona Główna

Andrzej Wajda
Dokumenty i regulaminy

Mistrzostwa Polski Speed - ball
Grupa Speed-ball Rudniki serdecznie zaprasza wszystkich chętnych do udziału w Opolskich Eliminacjach do Mistrzostw Polski Speed-ball w Rudnikach, które odbędą się 18 września 2016 r. o godzinie 15:00 na Kompleksie Boisk Sportowych "Moje Boisko Orlik 2012" w Rudnikach. Zwycięzcy Opolskich Eliminacji uzyskają prawo gry w I Mistrzostwach Polski Speed-ball, które odbędą się 1 października br. w Krakowie.

dnia wrzesień 14 2016 21:06:43

dnia sierpień 31 2016 20:57:34
30 Czytań - Drukuj

Inauguracja roku szkolnego 2016/2017

Inauguracja roku szkolnego 2016/2017 rozpocznie się uroczystą Mszą Świętą o godzninie 8.15. Dalsza część odbędzie się w hali gimnazjum o godzinie 9.00.

INFORMACJA

Nastąpiła zmiana rozkładu jazdy autobusów na liniach regularnych dowożących dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Rudniki. Aktualne rozkłady jazdy są już dostępne na stronie internetowej firmy ABX 2 bus.

dnia sierpień 30 2016 14:03:26
0 Komentarzy
42 Czytań - Drukuj

Stypendium Marszałka Województwa
Wspieramy najlepszych - stypendia dla uczniów

- jesteś uczniem gimnazjum lub szkoły ponadgimnazjalnej;
- masz średnią 4,80 oraz z trzech wybranych przedmiotów matematycznych, przyrodniczych, informatycznych, języków obcych lub przedsiębiorczości min. 4,60

Zgłoś się w dniach 12 września - 30 września b.r. po stypendium do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Wniosek oraz regulamin są dostępne na stronie internetowej www.OPOLSKIE.pl/Edukacja

Tel. 77 54 16 505
77 54 16 500
77 54 16 536
dnia sierpień 30 2016 13:58:35
6 Czytań - Drukuj

REKRUTACJA 2016/2017
Listy uczniów przyjętych do klas pierwszych Gimnazjum Publicznego im. Andrzeja Wajdy w Rudnikach będą do wglądu u Dyrektora Szkoły w dniach 4 - 5 lipca 2016 r. (tj. poniedziałek i wtorek) w godz. 9.00 - 13.00
dnia lipiec 03 2016 08:59:29
9 Czytań - Drukuj

Słownik gimnazjalny
Słownik gimnazjalny powstał dzięki współpracy grupy pierwszoklasistów: Zuzanny Dubas, Oliwii Zaremby, Aleksandry Zając, Kingi Plewy, Zofii Grzebieli, Moniki Sobańtki, Jakuba Kołachy, którzy uczestniczyli w projekcie edukacyjnym zatytułowanym „Trudne słówka”. Opiekunkami przedsięwzięcia były panie: Agnieszka Pietrzak i Beata Rasztar. Redaktorzy słownika uważają, że bogate słownictwo i poprawność wypowiedzi są niezbędne w życiu każdego człowieka. Stworzone przez nich dzieło ma pomóc w codziennych kontaktach rówieśniczych i mobilizować do wzbogacania słownictwa.

dnia czerwiec 27 2016 22:01:48

POLONEZ W WYKONANIU KLAS III

dnia czerwiec 26 2016 12:42:02

STYPENDIUM WÓJTA GMINY RUDNIKI
27 listopada 2015r. Rada Gminy Rudniki podjęła uchwałę w sprawie przyznania Stypendium Wójta Gminy Rudniki za bardzo dobre wyniki w nauce, szczególne osiągnięcia edukacyjne, artystyczne , kulturalne dla uczniów zamieszkujących na terenie naszej gminy.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z regulaminem przyznawania stypendium:

Link

dnia czerwiec 23 2016 23:14:59
9 Czytań - Drukuj

Sportowe sukcesy - podsumowanie roku 2015/2016

dnia czerwiec 23 2016 22:50:37

Kotlina Kłodzka
Wycieczka klas pierwszych do Kotliny Kłodzkiej
W dniach 8–9 czerwca wraz z wychowawcami : p. S. Zarębą, p. Z. Jarząbek, p. R. Belką oraz p. W. Matuszczykiem pojechaliśmy na wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej. Wyruszyliśmy o godz. 7:15 i po długiej, lecz pełnej zabawy podróży, dotarliśmy do celu. Pierwszą atrakcją była Kopalnia Złota w Złotym Stoku, gdzie spędziliśmy kilka godzin, ale było warto. Następnie udaliśmy się do Pijalni Wód w Dusznikach Zdroju i Kaplicy Czaszek. Na koniec wyczerpującego dnia wybraliśmy się w Błędne Skały. Wieczorem, kiedy przyjechaliśmy do pensjonatu i domków, zjedliśmy pyszną obiadokolację i ....nagle wszystkim wróciły siły, zaczęliśmy rozrabiać i odwiedzać się nawzajem. Następnego dnia zjedliśmy smaczne śniadanie i ruszyliśmy w trasę. Podjęliśmy wyzwanie jakie rzucił nam pan przewodnik. Mianowicie wspinaliśmy się na najwyższy szczyt Gór Stołowych– Szczeliniec Wielki ( 919m n.p.m. ). Po przejściu 665 schodów byliśmy bardzo zmęczeni, na szczęście gofry i oscypki dodały nam sił. Udało się, zdobyliśmy szczyt! Ostatnim punktem wycieczki był zabytkowy Rynek i Twierdza Kłodzka. W drodze powrotnej tradycyjnie zatrzymaliśmy się w Mc Donald’s. Bardzo podobał nam się wyjazd. Cali i zdrowi wróciliśmy do Rudnik. Nie możemy się doczekać następnego, oby dłuższego i jeszcze lepszego. (Zapraszamy do galerii.)
dnia czerwiec 22 2016 16:11:09
6 Czytań - Drukuj

Gazetka czerwiec 2016

dnia czerwiec 22 2016 15:57:13

Strona 1 z 125 1 2 3 4 > >>
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.